Subject: Re: your mail

From: [email-masked] (Jacek A. Ponarski)
Date: Fri, 14 Jul 1995 10:03:25 -0400

Dzisiaj to sie ukazalo w zyciu warszawy:

PREZYDENT.

                                        ZAGADKA SLYNNEGO ZAROSTU

                           Lech Walesa ma wasy, choc przystrzyzone!

Wciaz nie wiadomo dokladnie co stalo sie z wasami Lecha Walesy. Wczoraj
Polske i swiat obieglo
zdjecie, na ktorym trudno bylo dostrzec slynny atrybut legendarnego
przywodcy "S".

- Lech Walesa nie zgolil wasow, tylko mocno je przycial - oswiadczyl
rzecznik prezydenta Leszek
Spalinski. Jednak sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta Andrzej
Zakrzewski powiedzial agencji
Reutera, iz Walesa wasy zgolil. Stalo sie to podczas wakacyjnego wypoczynku
i wasy jeszcze nie
odrosly. - Ale Walesa na pewno z nich nie zrezygnuje - zapewnil.

Rozmaicie postrzegali wasy prezydenta jego wczorajsi goscie.

Lider UW Bronislaw Geremek wydawal sie zdziwiony ciekawoscia dziennikarzy.
Zapewnil, ze
prezydent nie pozbyl sie wasow.

Pewne zmiany na twarzy glowy panstwa nie uszly natomiast uwadze marszalka
Sejmu Jozefa
Zycha. Ludowiec bezblednie przeniknal proces, ktory dokonuje sie nad ustami
Lecha Walesy. -
Pan prezydent zgolil wasy, a teraz one mu odrastaja - stwierdzil.

Decyzje "w temacie wasy" z uznaniem przywitala Polska Partia Lysych. - To
wazny krok na
drodze do calkowicie lysej glowy panstwa, co jest zgodne z oczekiwaniami
spolecznymi i
interesem naszego nieszczesnego kraju. Wiarygodni sa tylko ci, ktorzy nie
maja nic do ukrycia! -
czytamy w oswiadczeniu PPL.

IGO, PAP

------------------------------------------------------------------
Jacek A. Ponarski                     email: [email-masked]
Albert Einstein College of Medicine   fax:           (718)430-2488
RIT, Bronx, NY.   http://micro6.trincoll.edu, tel:   (718)430-4211
------------------------------------------------------------------

---

From: Sanika Mody <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jul 1995 10:15:37 -0400 (EDT)

Is the sender alright ?  What the hell's this mail about on this 
already high-traffic mailing list ??

---

From: Ivan Buttinoni <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jul 1995 16:46:11 +0200 (MET DST)

> already high-traffic mailing list ??
It seem a politic message, and seem that the Polonian president Walesa is 
be arrested, but I don't kno the Polish.

[...]
> >                            Lech Walesa ma wasy, choc przystrzyzone!
[...]

Bye Ivan